Google AdWords árak
Google AdWords árak

Sokan hallottak már az AdWordsről, mint hatékony és olcsó internetes reklámozási módszerről. Amiről viszont nagyon sok emberek nincsen tudomása, az az, hogy mennyibe is kerül az, hogy valaki a Google AdWords rendszerén keresztül reklámozza mondjuk a dinoszauruszos zoknijait. Nos, a Google AdWords árak attól függnek, hogy mennyit szán a megbízó az úgynevezett CPC értéknek. A CPC annyit tesz, hogy Cost Per Click, azaz kattintásra szánt összeg. A Google AdWords árak ugyanis nem úgy alakulnak, ahogy egy előfizetéses, havi szinten fizetendő szolgáltatásnál, ahol adott egy előre meghatározott összeg, amit minden hónapban ki kell fizetni. (A H-Well Kft. kampánykezelési díjazása ellenben így működik, azaz hogy ha szeretné, hogy mi gondozzuk a hirdetéseit,

akkor azt mi egy meghatározott havi összeg ellenében tudjuk megtenni.) Szóval a Google AdWords árak nincsenek előre lefektetve, így Ön (a megbízó) annyit szán maximálisan egy kattintásra, amennyit jónak lát, amennyit Önnek egy kattintás megér. (Ez az a kattintás, amikor valaki rábök a Google reklámjára, és átkerül az adott oldalra.) Több együttes tényező fogja aztán a végén megmondani, hogy mennyi is lesz az Önre eső konkrétan megfizetendő CPC.