Adwords kampány
Adwords kampány

Amikor egy cég kénytelen visszafogott büdzsével reklámozni, akkor a kényszer lehet olyan kreatív erő, amit meg lehet lovagolni. Akinek nincsenek arra súlyos pénzei, hogy magát, hogy oldalát úton-útfélen reklámozza, annak érdemes olyan lehetőségekben gondolkodnia, melyekkel elérhető az, hogy mégis tömegekhez jusson el. Az AdWords kampány képes arra, hogy úgy érjen el igen sok embert, hogy azért ne kelljen őrült nagy összeget letennie az asztalra. Itt informálódhat: http://pallascommunication.hu/google-adwords-kampany-menedzsment/ Hogy az AdWords kampány ezt miként tudja elérni? Nos, nem árt tudni, hogy az AdWords mögött maga a Google áll. A Google mindent tud a netezőkről, hiszen gyakorlatilag mindenki a terméküket,

a Google keresőjét használja, ha valaminek utána szeretne nézni. Az AdWords kampány éppen ezért azokra a netezőkre épül, akikről a Google pontosan tudja, hogy mi érdekli őket, hogy mire keresnek rá az interneten stb. Így egy jól célzott AdWords kampánnyal pontosan azokat lehet megszólítani, elérni, akiket a hirdetés amúgy is el szeretne érni. Az AdWords-ért pedig csak akkor kell fizetni, ha a látogató el is jut a reklám által a megrendelő oldalára; ha csak látja a reklámot, a bannert, de nem kattint rá, akkor nem kell semmit sem fizetni mindezért.