Sokan hallottak már az AdWordsről, mint hatékony és olcsó internetes reklámozási módszerről. Amiről viszont nagyon sok emberek nincsen tudomása, az az, hogy mennyibe is kerül az, hogy valaki a Google AdWords rendszerén keresztül reklámozza mondjuk a dinoszauruszos zoknijait. Nos, a Google AdWords árak attól függnek, hogy mennyit szán a megbízó az úgynevezett CPC értéknek. A CPC annyit tesz, hogy Cost Per Click, azaz kattintásra szánt összeg. A Google AdWords árak ugyanis nem úgy alakulnak, ahogy egy előfizetéses, havi szinten fizetendő szolgáltatásnál, ahol adott egy előre meghatározott összeg, amit minden hónapban ki kell fizetni. (A H-Well Kft. kampánykezelési díjazása ellenben így működik, azaz hogy ha szeretné, hogy mi gondozzuk a hirdetéseit,
akkor azt mi egy meghatározott havi összeg ellenében tudjuk megtenni.) Szóval a Google AdWords árak nincsenek előre lefektetve, így Ön (a megbízó) annyit szán maximálisan egy kattintásra, amennyit jónak lát, amennyit Önnek egy kattintás megér. (Ez az a kattintás, amikor valaki rábök a Google reklámjára, és átkerül az adott oldalra.) Több együttes tényező fogja aztán a végén megmondani, hogy mennyi is lesz az Önre eső konkrétan megfizetendő CPC.
yatoo hozzászólásai