Egy gumiszereléssel foglalkozó műhelynek nemcsak magukhoz az abroncsok kell konyítania, hanem ahhoz is, hogy a járműveket minként kell szét- és összeszerelni. Hiszen ha hozzá akarunk férni az abroncshoz, ha le szeretnénk venni a köpenyt, akkor kénytelenek leszünk magát az egész kereket is leszedni. A Kovács Gumiház a motorgumi szerelés munkáját is elvégzi olyankor, ha arról van szó, hogy centrírozni kell a kereket, vagy éppen arról, hogy akár új gumit is kaphat a motorkerékpár. A legtöbb általános jellegű gumiműhely nem végez ilyesféle szerelői munkát, mert nem értenek annyira a motorokhoz, hogy ezt a feladatot nyugodt szívvel felvállalják. A Kovács Gumiház szerelőinek többsége azonban gyakorló motoros, s mint ilyen, képes arra, hogy nagy magabiztossággal szétszedjen bármilyen motort – ha csak addig a pontig is, hogy a kerékhez már hozzá lehessen férni.
A motorgumi szerelés ugyanis – ahogy arról már esett szó – feltételezi azt, hogy maga a kerék lekerül a villáról. A centrírozást amúgy a cég egy speciális adapter segítségével végzi el – méghozzá 2 gramm pontossággal. A végeredmény tehát közel tökéletes lesz. A motorgumi szerelés közben a motorra kerülő vadonatúj gumik jöhetnek akár a Bridgestone, a Dunlop vagy éppen a Continental gyártószalagjairól.
yatoo hozzászólásai