Ha valóban azt szeretnénk, hogy a hirdetéseink sikeresek legyenek és sok kattintást generáljanak a felhasználók által, akkor igénybe vehetjük a közösségi média erejét.
A Facebook hirdetés hatalmas potenciált hordoz magában, mert ez az az online felület, amit mindennap több millióan használnak. Elsősorban nem azért vonzza a felhasználók tömegeit, hogy hirdetéseket olvassanak, ezért kell ezt úgy megalkotni, hogy minél célratörőbb és figyelemfelkeltőbb legyen.
A Facebook hirdetés lehet képes vagy videóval ellátott hirdetés. Ez utóbbi akkor válik igazán sikeressé, hogyha rövid és a tartalma néhány másodpercben összefoglal egy bizonyos szolgáltatást, vagy teljes körű képet alkot egy bizonyos termékkel kapcsolatban.
Egy Facebook hirdetés nem áll öt dolognál többől. Először is szükség van egy címsorra, majd a hirdetés szövegére, elengedhetetlen a domain URL, ezután nem szabad megfeledkezni a CTA gombról, amely egyértelműen közli a felhasználóval, hogy mi a teendője, és végül szükség van a már említett képre, videóra a Facebook hirdetés kivitelezéséhez.
yatoo hozzászólásai