Már egy újonnan alakult cégben is megvan a világmegváltó szándék, hogy lenyomja a világot, ha a világ erre lehetőséget ad neki, ám ehhez az is kelleni fog, hogy néhány tucat embernél valamivel több legyen tisztában azzal, hogy az újonnan alakult vállalkozás egyáltalán létezik. Nos, erre a keresőoptimalizálás Budapest városában (és nagyjából bárhol máshol) képes megteremteni az alapot, melyre aztán nyugodtan lehet építeni. Hogy kell ezt elképzelni? Hát úgy, hogy a keresőoptimalizálás Budapest estében fogja a megbízó honlapját, melyet aztán bizonyos keresőszavak vonatkozásában előrébb juttat a Google keresési listáján. Mert aki manapság keres valamit (és az nem Euro lesz valamelyik nyugat-európai országban), akkor a Google keresési rendszerét hajtja uralma alá.
Ha tehát a megbízó honlapjába sokan fognak belefutni, mert a kereső azt igen jó pozícióban fogja feldobni, akkor az egyben azt is jelenti, hogy, bár a keresőoptimalizálás Budapest esetében sem jelent közvetlen reklámot, mert nem a honlapot vagy a mögötte álló vállalkozást népszerűsíti az optimalizálás, jóval többen fognak eljutni arra a honlapra, amiről korábban még csak tudása sem volt a nagyérdeműnek.
yatoo hozzászólásai