Mostanában elterjedt üzleti stratégiának számít rengeteg termék szezon végi leárazása. Ez a stratégia egyrészt ügyfél csalogató is, másrészt a cégeknek a holtszezonban azt a bizonyos terméket többe kerül tárolnia, mint amennyi árkedvezményt ad. Pont így van a nyári gumi akció esetében is.
A tél közeledtével megszűnik a nyári gumi iránti kereslet, inkább a téli hónapokra felkészülve téli gumikat kezdenek el vásárolni az emberek. Minden évszakban le kell cserélni az autó gumiait az épp aktuális évszaknak megfelelően, ezáltal biztonságosabb lesz a közúti közlekedés.
Sok ember az épp neki szükséges autógumit internetes oldalakról választja ki, és rendeli meg. A böngészés közben a rengeteg nyári gumi akció látván, még akkor is megvásárolhatja a kiszemelt autógumit, ha épp nem arra a típusú gumira van szüksége, gondolván arra, hogy majd jövő nyáron jó lesz kár lenne ezt a lehetőséget elmulasztani.
Ilyen és ehhez hasonló üzleti fogásokkal lehet jobb eladási rátát létrehozni, a mai rendkívül nagy kínálattal rendelkező világpiacon.
yatoo hozzászólásai